Pierwszego lutego byłam zmuszona niestety, udać się do serwisu Nissana z powodu awarii mojego auta. Jednak z samej wizyty, jakości obsługi jestem jak najbardziej zadowolona. Tego dnia byłam 2 krotnie w serwisie i za każdym razem spotkałam się z miłą obsługą. Jeśli nie byli mi w stanie czegoś wyjaśnić następnego dnia oddzwonili i uzyskałam interesyjącą mnie informacje. Samochód pozostał a serisie ze stwierdzoną usterką. Następnego dnia zostałam telefonicznie poinformowana o faktycznym koszcie naprawy i dopiero wówczas miałam podjąć tecyzję czy auto będzie naprawiane.
W czasie wizyty została mi zaproponowana kawa a gdy odstawiałam auto zapytano czy nie wezwać mi taxi.
W poniedziałek rano wyprałam sięna zakupy do Kauflandu. Na części regałów panował ogólny bałagan. Najgorzej było na regałach z artykułami dla dzieci: pieluchy, kaszki itd., chemia też pozostawiała wiele do życzenia. Na koniec przy kasach okazało sie że jest tylko jedna kasa czynna bo druga właśnie się zamykała i kolejka utworzyła się dość spora. Naszczęście pani obsługująca tą kasę robiła to bardzo sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.