Ocenia obsługę na poziomie dobrym. Pracownicy sali są pomocni w znalezieniu szukanego towaru. Prawnicy kas są bardzo sprawni i uprzejmi w obsłudze. Natomiast nie zawsze pracownicy działu mięso-wędliny-sery są w stanie szybko i sprawnie obsłużyć oczekujących klientów. Zdarza się, że przy rosnącej kolejce obsługuje jedna osoba a inna wyraźnie ociąga się wykonując niekonieczne w tym czasie czynności (rozpakowywanie towaru, układanie w ladach) lub po prostu opuszcza stoisko.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Jabłonnej.
Zapewniamy, że opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy zarówno dyrekcji marketu jak i dyrekcji regionalnej,
aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy szczerą nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.