Jesli chodzi o oferte oraz wyglad miejsca - te dwa aspekty sa na wysokim poziomie. Co do wiedzy i kompetencji personelu oraz zachowania mam watpliwosci - w momencie, gdy pytalam o obecna promocje, ktora zostala mi przekazana listownie, osoby obslugujace nie byly w stanie odpowiedziec na pytanie, na czym wlasciwie polega obecna promocja. Dodatkowo po skorzystaniu z tej promocji, ktora polegala na tym, ze kupuje za min 100 zl, aby otrzymac 25 zl w prezencie, ten prezent nie zostal mi przydzielony. W punkie osoby nie byly mi w stanie powiedziec dlaczego tak sie stalo. Kazano mi zadzwonic na infolinie. Po czym okazalo sie, ze z jakichs przyczyn sprzedawczyni kazala mi rozbic moj rachunek na dwa, czyli mialam dwa paragony, jeden za 80 zl a drugi za ponad 15 zl, co w sumie dawalo 100 zl, natomiast system potraktowal to w ten sposob, jakbym nie dokonala zakupow za 100 zl i nie przydzielil mi tego prezentu w postaci 15 zl. Mimo ze podczas dokonywania tych zakupow sprzedawczyni zapewniala mnie, ze dostane ten prezent. Musialam zlozyc reklamacje i czekac do 3-ech tygodni na rozpatrzenie sprawy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.