Zamówiłam telewizor + dodatkowe akcesoria. Po 2 dniach dotarła do mnie przesyłka z dodatkowymi akcesoriami ale bez telewizora. Nie dostałam żadnej informacji co się stało. Zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta, miła pracownica szybko dowiedziała się w czym tkwił problem, oddzwoniła do mnie z informacją kiedy nastąpi wysyłka, a w ramach przeprosin otrzymałam mały upominek.
Kilka chwil po moim pojawieniu się przy dziale z panelami, od razu pojawił się pracownik, chętny do udzielenia pomocy. Dokładnie wyliczył ilość potrzebnych materiałów. Ponieważ potrzebowałam pomocy przy transporcie zakupionego materiału do auta, od razu zawołał pracownika, który zapakował towar i pomógł w załadunku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.