Oczekiwanie na podejście kelnera trwało ponad 15 min. co wynikało z nieadekwatnej liczby kelnerów do gości. Pan, który miał przydzielony nasz stolik podchodząc do stolika był opryskliwy. Nieuważnie przymował zamówienie, przez co nie dostałam, tego o co prosiłam. W obecności klientów krytykował pracę nowego kolegi. Pozostali kelnerzy byli uprzejmi i umiejętnie wykonywali swoją pracę. W restauracji panował porządek, a na potrawy nie trzeba było długo czekać.
Wchodząc do sklepu nie spotkałam się z zainteresowaniem ekspedientki, mimo, że byłam jedyną klientką. Czekałam, kiedy do mnie podejdzie, ale Pani była zajęta czytaniem książki, więc poprosiłam ją aby mi pomogła. Niechętnie podeszła i niestety nie potrafiła mi pomóc. Kiedy spytałam ją o materiał danego obuwia nie potrafiła mi odpowiedzieć. Na ekspozycji był nieporządek. Nie było też rozmiaru kilu modeli o które pytałam mimo, że była to nowa kolekcja, a ekspedientka okazywała niechęć wobec moich pytań.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.