Po wejściu do sklepu nie zostałam powitana dopiero po moim " dzień dobry" usłyszałam odpowiedź. Przez jakieś 3 minuty żadna z ekspedientek nie była zainteresowana, zapytaniem się mnie czy w czymś pomóc ( chociaż nie były za bardzo zajęte, ponieważ byłam jedyną klientką w sklepie). Po tym czasie gdy szukałam wzrokiem po sklepie interesującej mnie rzeczy, jedna z ekspedientek, zapytała: " Czego Pani konkretnie szuka?" Po wyjaśnieniu od razu, pokazała mi interesujące mnie rzeczy. Po czym zaprosiła do przymierzalni. W trakcie przymierzania ekspedientka przyniosła kolejne biustonosze, abym miała większy wybór. Po przymiarce oddałam mierzone rzeczy, lecz niestety żadna z nich mi nie odpowiadała. Nie odebrałam żadnych złych odczuć, gdy wszystkie rzeczy oddałam i stwierdziłam, że żadnej z tych rzeczy nie kupię. Ekspedientka na koniec zaprosiła mnie ponownie. Wychodząc znów musiałam się pierwsza pożegnać. Ocena jest równoznaczna z obsługą.
Do sklepu Próchnik trafiłam w celu sprawdzenia oferty. Ekspedientka o bardzo miłym usposobieniu i z ogromną cierpliwością pokazywała mężowi i mi rzeczy które nas interesowały. Przy 6 przymiarce koszuli, Pani nie naciskała lecz ze spokojem sugerowała lepsze rozwiązanie. Pobyt w sklepie trwał ponad 30 minut i zaowocował kupnem kurtki i koszuli. Uważam, że ocena na 5 jest odpowiednia, gdyż obsługa była bez zarzutów. Oby więcej takich ekspedientek. Chociaż na koniec pojawił sie problem z portalem i mąż musiał iść wypłacić pieniądze do bankomatu ( to oczywiście nie wina obsługi)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.