Opinie użytkownika (2)

Dość często robię...
Dość często robię zakupy w Dino ponieważ są produkty po naprawdę fajnych cenach. Jednak ostatnio zauważam, że coraz więcej produktów na półkach jest po terminie. Nawet produkty przecenione 2w1 są także po terminie. Warzywa, owoce są nieświeże. Sklep ogólnie ma małą powierzchnię, dlatego też nie ma swobody ruchu. Dodatkowo obsługa stoiska z wędlinami jest także nie odpowiednia gdyż robi to jedna osoba co powoduje tworzenie się długiej kolejki, podobnie jest przy kasach. Pani obsługujące kasę wysługują się klientami do odkładania koszyków, butelek zwrotnych, gdzie nalezy to do jej obowiazków. Rozumiem można poprosić młodą osobę, ale starszą to już przesada. Czego byłam świadkiem ostatnio.

Katarzyna_3866

30.01.2013

dino

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Tesco na zakupy. Wiadomo idzie się gdzie taniej można kupić. Gdy już zakupy skończyłam udałam się do kasy samoobsługowej. Stałam w kolejce dobre 15 minut. Żadna z kas obslugiwana przez kasjerów nie była czynna. Gdy dotarłam do kasy zaczęłam kasować towary. Okazało się, że spora ich część nie wskakuje o podanych cenach aniżeli na półce. Zgłosiłam to pani, która obsługuje kasy samoobsługowe: to po pierwsze powiedziała mi, że cena jest dobra, udała osobę zdziwiona, kiedy poprosiłam o usunięcie produktu z paragonu i odniesienie wziela towar z pomruknięciem. Uważam, że taka wiedza, zachowanie oraz praca pracowników, którzy nie przygotowali sklepu do dnia w którym zaczyna się promocja jest wręcz odpychająca. Mało tego kiedy się już zapłaci i wyjdzie na paragonie, że cena nie odpowiada tej podanej w gazetce czy na półce trzeba czekać w kolejce do punktu obsługi klienta.

Katarzyna_3866

30.01.2013

Tesco

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi