Opinie użytkownika (2)

Obsługa w markecie...
Obsługa w markecie nie była właściwie zorientowana co do rozmieszczenia asortymentu w sklepie. Dopiero druga osoba, zapytana o konkretny produkt, skierowała mnie we właściwe miejsce. Produkty na półkach ustawione były właściwie, ustalenie ceny produktu nie sprawiało problemu. Dostępność produktów bardzo dobra. Czystość na terenie sklepu była nienaganna. Dużym minusem była praca kasjerów/kasjerek. Obsługa kasowa jednego klienta trwała zbyt długo, co powodowało kolejki. Również kasy samoobsługowe nie rozładowywały kolejek, spośród czterech umieszczonych w sklepie czynne były trzy.

Katarzyna_3019

19.11.2011

Carrefour

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (4)
Obsługa w punkcie...
Obsługa w punkcie była kompetentna, charakteryzowała się wysoką kulturą osobistą. Ubiór pracownic był nienaganny, modny i stonowany. Ekspedientki chętnie służyły pomocą, spontanicznie doradzały także niektóre fasony. Ubrania na wieszakach umieszczone były w określonym porządku, ekspozycja na manekinach zachęcała do zakupów. Jednym z mankamentów była natomiast nadmierna ilość odzieży na wieszakach, co utrudniało swobodne przeglądanie ubrań. Kolejnym uchybieniem był brak metek na niektórych ubraniach. Czystość na terenie sklepu nie budziła zastrzeżeń.

Katarzyna_3019

19.11.2011

Orsay

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi