W tym dniu udałam się do sklepu z zamiarem kupna bluzki. Po zapoznaniu się z asortymentem sklepu wreszcie znalazłam odpowiadającą mi rozmiarem i fasonem bluzkę, jednak była ona ubrudzona pudrem. Zgłosiłam to ekspediencce, która zasugerowała mi, żebym wzięła rozmiar większą! Zasugerowałam, że kupię tą bluzkę pod warunkiem, że będę mogła ją zwrócić, jeżeli plama nie zejdzie w praniu. Sprzedawczyni nie wiedziała co ma z tym zrobić, zadzwoniła do koleżanki ze sklepu obok i zaproponowała mi jedynie 5% upustu (ok. 3 zł.) Gdy się nie zgodziłam, bluzka z powrotem znalazła się na wieszaku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.