W dniu wczorajszym udałam się do Galerii Rembielińska w celu zorientowania się w promocjach (które są zapowiadane niemalże przed wejściem do każdego sklepu). Jeśli chodzi o ogólną aurę sklepu nie mogę powiedzieć złego słowa - przejrzyście, schludnie, czysto. Mimo tak miłej atmosfery rozczarowała mnie obsługa...czułam się cały czas obserwowana, nie zaproponowano mi ewentualnej pomocy, przez co czułam się jak intruz. Dodatkowo kiedy ogładałam podkoszulki, Pani zaraz nerwowo podchodziła i poprawiała je, co zniechęciło mnie do dalszego ogładania (mimo tego, iż staram się zostawić rzeczy w takim stanie na stoisku w jakim je zastałam). Jestem rozczarowana takim poziomem obsługi, zwłaszcza że sklep ten zawsze jawił mi się jako miejsce warte odwiedzenia.
W dniu wczorajszym odbyłam wizytę w Alior Banku w wiązku z zainteresowaniem pożyczką gotówkową. Wcześniej złożyłam stosowną aplikację przez internet, informującą bank o moim zainteresowaniu taką pożyczką. Same aplikowanie wymagało dużo więcej czasu niż w innych bankach, oraz podawania dużej ilości informacji o mojej osobie, co podowało małe uczucie dyskomfortu...mam ograniczone zaufanie co do przekazywania swoich danych przez internet. Natomiast już następnego dnia otrzymałam telefon od pracownika banku z którym w dniu wczorajszym spotkałam się osobiście. Podobało mi się stałe zainteresowanie moją sprawą, oraz chęć udzielenia wszelkich dla mnie istotnych informacji. Rozmowa odbywałą się spokojnie, bez zbędnego pośpiechu i zamieszania. Pan przez cały czas oferował swoją pomoc podczas wypełniania niezbędnych dokumentów. Cisza, spojój i pełne zaangażowanie. Krótko mówiąc PEŁEN PROFESJONALIZM! nie mówiąc o konkurencyjnych ofertach w stosunku do innych banków.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.