Opinie użytkownika (2)

Otwarty kilka tygodni...
Otwarty kilka tygodni temu sklep LIDL. Posiada własny parking, na którym zachowana jest czystość. Tak samo wygląda wnętrze sklepu. Wczoraj była nowa promocja dla Brytyjskiego Tygodnia - "specjalne produkty" umieszczone są w jednym, widoczny miejscu. Klienci niemal wyrywali sobie produkty z rąk powodując szybkie opróżnianie poszczególnych kartonów. Te równie szybko zabierane były przez obsługę na zaplecze. Na półkach panuje ład i łatwo wszystko znaleźć. Asortyment bardzo bogaty:od branży spozywczej rozpoczynając na artykułach domowych (chemia)kończąc. Na stanowisku alkoholowym jest osobna kasa. Wystarczy tylko nacisnąć dzwonek a Pan kasjer w przeciągu kilku sekund podchodzi do klienta. Równie szybka i przede wszystkim uśmiechnięta obsługa jest przy głownych kasach. Nikt nie pogania a nawet pomaga w miarę możliwości spakować zakupy do siatek. Pracownicy mają swoje uniformy przez co łatwo ich odnaleźć w tłumie klientów.

Katarzyna_1777

17.11.2010

LIDL

Placówka

Kraków, Henryka Pachońskiego 5B

Nie zgadzam się (3)
Przed sklepem...
Przed sklepem nie ma śniegu ani lodu, przed wejściem do sklepu jak i w środku jest czysto. Obsługa miła, uśmiechnięta z pozytywnym nastawieniem do klienta. Obsługa w firmowych "fartuszkach", które są czyste. Sklep jest dobrze zaopatrzony, ceny niektórych produktów konkurencyjne w porównaniu z innymi sklepami (przede wszystkim sery żółte mają niskie ceny). Minimum przy jednej kasie zawsze jest ktoś z obsługi. Gorzej wygląda to na stanowisku z wędlinami i serami. Trzeba było poprosić obsługę o to by ktoś podszedł do stanowiska. Obsługa na stanowiskach z wędlinami i serami przebiega bardzo szybko. Tak samo przy kasie końcowej.

Katarzyna_1777

11.02.2010

Kefirek

Placówka

Kraków, Rusznikarska 14 a

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi