Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszej obsługi klienta. Przykro nam, że Państwa doświadczenie nie było zadowalające. Zachęcamy do kontaktu z nami poprzez infopolska@fortum.com, abyśmy mogli omówić szczegóły i podjąć działania mające na celu poprawę naszej obsługi. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Czekanie na odpowiedz...
Czekanie na odpowiedz ciagu dalszego korespondencji 14 din to nieporozumienie. W waszej firmie nic nie da sie zalatwic ani telefonicznoe ani mailowo. Zrzucanie odpowiedzialnosci z osoby na osobę. Zlozylam skarge do urzedu regulacji. Najgorsza obsługa z jakąkolwiek sie spotkałam. Marzę o powrocie do Pge
Przykro nam, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta nie było zadowalające. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat, abyśmy mogli poprawić jakość naszej obsługi. Prosimy o kontakt na adres infopolska@fortum.com z informacjami na temat sytuacji. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.