Opinie użytkownika (2)

Oszukiwanie klienta na...
Oszukiwanie klienta na każdym kroku łącNie z ustaleniami umowy. Brak wiedzy i kompetencji pracowników. Ogromne trudności w kontaktach.

KatarzynaJurko_jXTR

19.02.2025

Fortum

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.02.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszej obsługi klienta. Przykro nam, że Państwa doświadczenie nie było zadowalające. Zachęcamy do kontaktu z nami poprzez infopolska@fortum.com, abyśmy mogli omówić szczegóły i podjąć działania mające na celu poprawę naszej obsługi. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Czekanie na odpowiedz...
Czekanie na odpowiedz ciagu dalszego korespondencji 14 din to nieporozumienie. W waszej firmie nic nie da sie zalatwic ani telefonicznoe ani mailowo. Zrzucanie odpowiedzialnosci z osoby na osobę. Zlozylam skarge do urzedu regulacji. Najgorsza obsługa z jakąkolwiek sie spotkałam. Marzę o powrocie do Pge

KatarzynaJurko_jXTR

07.02.2025

Fortum

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
07.02.2025
Odpowiedź firmy
Przykro nam, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta nie było zadowalające. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat, abyśmy mogli poprawić jakość naszej obsługi. Prosimy o kontakt na adres infopolska@fortum.com z informacjami na temat sytuacji. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi