Przykładowy opis sprawdzanego punktu. Powiedzmy, że jestem potencjalnym nowym klientem prywatnym, który chce przenieść numer do T-Mobile na abonament.
Na początku nagrania (gdyż cała rozmowa jest tajemnie nagrywana) należy podać adres placówki, którą odwiedzamy, datę oraz godzinę.
Wchodząc sprawdzam reakcję konsultantów (czy się przywitali, czy wstali z krzesła i zaprosili mnie do stanowiska). Jeśli jest kolejka również uwzględniam w raporcie czas oczekiwania na obsługę. Po podejściu do konsultanta informuję, że chciałabym przenieść numer do T-Mobile.
Konsultant powinien mnie zapytać czy numer chcę przenieść na firmę czy na osobę fizyczną.
Powinien również zbadać moje potrzeby (czy dużo dzwonię, jak dużo Internetu zużywam, czy jestem zainteresowana ofertą ze sprzętem czy bez, zaproponować mi chociaż 2 telefony komórkowe lub inny sprzęt jeśli jestem nim zainteresowana), opowiedzieć o usługach dodatkowych typu aplikacja T-Mobile, rabat KDD przy ewentualnie większej ilości przenoszonych numerów, powinien również zweryfikować mój adres zamieszkania pod kątem możliwości podłączenia Internetu domowego/FTTH + TV. Kończąc konsultant powinien przekazać mi notatkę ze spotkania i wizytówkę, zapytać czy może wziąć ode mnie numer telefonu do ewentualnego kontaktu jeśli pojawiłyby się jakieś pytania, wręczyć mi swoją wizytówkę i wstać na pożegnanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.