Odwiedziłam punkt obsługi klienta PZU Życie w Radziejowie. Była mała kolejka więc musiałam chwilkę zaczekać.Jedna z pań kiedy już obsłużyła klienta poprosiła mnie do siebie, przywitała się i spytała w jakiej sprawie. W sposób wyczerpujący odpowiedziała na wszystkie moje pytania dotyczące ubezpieczenia na życie, wręczyła też ulotki i zaprosiła ponownie jeśli dokonam wyboru. Miejsce obsługi utrzymane w czystości, jedyny minus to to, że placówka nie posiada własnego parkingu dla klientów.
Często zamawiam różne towary na stronie internetowej Bon Prix, ponieważ jest tam nie tylko odzież, ale także obuwie, a także coś dla domu. Niestety bardzo często zdarza się, że na oferowane produkty trzeba długo czekać,ponieważ zamówienie bardzo często realizowane jest w kilku paczkach,co bardzo wydłuża czas oczekiwania. Oczywiście plusem jest, że za przesyłke płacę tylko raz i mam możliwość zwrotu w ciągu 14 dni, lecz czasem zdarza się,że bardzo rozciągnięta w czasie realizacja zamówienia uniemożliwia odesłanie towarów w jednej paczce co naraża na dodatkowe koszty osobę zamawiającą.Oferta sklepu jest bardzo duża,ceny zróżnicowane, więc każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Minusem jest także to, iż mimo podanej tabeli rozmiarów odzież dość często ma zawyżony rozmiar. Czasem zdarza sie też, że produkty na zdjęciach w rzeczywistości wyglądają zupełnie inaczej. Pulsem jest możliwość kontaktu pocztą email, lecz niestety odpowiedzi na zadawane pytania są nie zawsze satysfakcjonujące.
Wczoraj byłam na zakupach w Realu. W sklepie było czysto, towar ładnie wyeksponowany,jedynym minusem były pozostałości po towarze,który nieznacznie utrudniał poruszanie się po markecie. Na stoisku owocowo-warzywnym wystawiony towar dobrej jakości, było czysto i nie było problemu ze znalezieniem reklamówek do pakowania. Wszystko co zamierzałam kupić odnalazłam,jednak nie wszystkie produkty miały ceny. Nie było kolejek mimo małej ilości kas, obsługa przebigała szybko i sprawnie.Na kasie panował porządek,kasjerka była miła i uśmiechnięta, poprosiła o kartę na punkty, nie zapomniała też o pożegnaniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.