To jak wygląda poziom obsługi w tym sklepie jest poza wszelkimi normami, mentalnośc jest jeszcze z czasów prl-u. Nie dziwie sie ze właściciel wszedzie plajtuje jak ma taka załoge. Podstawowe wyrazenia takie jak dzien dobry, słucham, prosze, dziekuje i do widzenia- sa poza zasiegiem co niektórych Pań, szczególnie wysokiej szczupłej Pani w jasnych włosach. Nie wydaje mi sie, aby pytanie o cene towaru było tak bulwersujace i zajmujace czas Pani sprzedawczyni- aby w sposów mily i kulturalny nie byla w stanie udzielic mi odpowiedzi.Nie wspomne o tym ze ilekroc odwiedze ten sklep ZAWSZE natrafiam na towar PO terminie, niezgodnośc cenowa i obrazona obsługe. Polecam Kurs Standardów Obsługi Klienta i hasło na każdy nowy dzień w pracy- obsługuj tak jak sama chciałabys zostac obsłuzona. Pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.