Kaufland to mój podstawowy sklep na zakupy jesli chodzi o spożywkę, naprawdę lubię tam robić zakupy, ale to juz kolejna sytuacja na stanowisku z mięsem gdzie byliśmy potraktowani bardzo źle. Stanowisk do obsługi jest tam kilka, obsługiwały 3 panie, nie było w zasadzie ludzi, ustawliśmy się z żoną do stanowiska gdzie była obsługiwana klientka. Nagle znikły wszystkie, nie było nikogo dłuższą chwilę w miedzy czasie ustawiła się spora kolejka, gdy pojawiła siępani ciągnąc jakieś kartony do miejsca gdzie stoimy zaczęła do nas krzyczeć, że przecież trzeba stać na początku nie w tym miejscu bo tu się nie obsluguje. Ja jako klient nie wiem gdzie w danym dniu kierownik każe im obsługiwać ludzi a że wszystkie wagi są czynne nie można wywnioskować w których to akurat sie obsługuje.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje.
Pragniemy poinformować, iż Pana zgłoszenie dotyczące naszego stoiska z obsługą w Suwałkach przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi.
Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.