Będąc w sklepie oglądałam obuwie, przyglądałam się dwóm modelom, biorąc je do ręki, niestety nie została mi zaproponowana pomoc itp.
Pracownice stały za ladą żywo ze sobą rozmawiając. W butiku byłam wówczas sama.
W jednym z punktów sieci "Piotr i Paweł " dokonywałam zakupów spożywczych. Kontakt z pracownikami oceniam bardzo pozytywnie, uzyskałam pomoc co do poszukiwań danego produktu przez jedną z pracownic - zaprowadziła mnie do konkretnego regału i wskazała daną rzecz. Pomagając mnie, posłużyła również radą innej klientce, która podeszła podczas naszej rozmowy z zapytaniem o możliwość płatności kartą płatniczą. Obsługę w kasie oceniam bardzo dobrze, tak jak całą organizację pracy sklepu.
Wchodząc do butiku zostałam przywitana słowami "dzień dobry", gdy ekspedientka zaobserwowała moje zainteresowanie danym modelem obuwia, spytała czy może w czymś pomóc, poprosiłam o odpowiedni rozmiar, następnie rozpoczęłam mierzenie. Pracownica bardzo chętnie służyła pomocą, doniosła inny rozmiar, zaproponowała inny model. Była otwarta, życzliwa, uśmiechnięta... .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.