Odwiedziłam stację paliw z zamiarem tankowania auta. Stacja jest samoobsługowa. Po zatankowaniu udałam się do kasy. Przy płaceniu pracownik stacji pytał mnie o kartę, fakturę itp. Robił to tak mechanicznie i cicho, odniosłam wrażenie, że nie jest tym w żaden sposób zainteresowany, po prostu musi o to zapytać. Zaproponowano mi kawę, również w powyższy sposób. Obsługa bardzo słaba, reszta ok.
Odwiedziłam drogerię z zamiarem kupna maski do włosów. Po wejściu zostałam przywitana przez Konsultantkę. Po chwili zaproponowano mi pomoc, zapytałam o inny produkt, który był mi potrzebny. Otrzymałam informację, iż u niech w sieci nie jest on dostępny, lecz mogę go zakupić u konkurencji. Przy kasie Konsultantka zaproponowała mi kartę lojalnościową, dokładnie sprecyzowała korzyści płynące z jej posiadania. Zakupy oceniam bardzo pozytywnie. Z całą pewnością wrócę ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.