Opinie użytkownika (5)

Bardzo dobrze. Rzetelna...
Bardzo dobrze. Rzetelna i sprawna obsługa, pracownicy mili i chętni do pomocy, zazwyczaj wyręczają klientów z obsługi dystrybutora. Minusem jest słabe nawiazywanie kontaktu z klientem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karolina_1907

25.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez dwie uprzejme pracownice słowami: „Dzień dobry”. Na sklepie znajdowała się jedna klientka, panował porządek. Po niespełna minucie oglądania asortymentu podeszła do mnie jedna z Pań i zapytała, czy może w czymś pomóc. Po uzyskaniu twierdzącej odpowiedzi zapytała jaki model mnie interesuje oraz jakiego rozmiaru potrzebuje, po czym poszła sprawdzić czy posiadają na stanie, co trwało około 3 min. W tym czasie druga Pani podeszła z zapytaniem czy pomóc mi w czymś. Okazało się, że z wybranego przeze mnie modelu nie ma mojego rozmiaru, więc Pani zaproponowała mi, że mogę przymierzyć z danego modelu tylko w innej kolorystyce, by sprawdzić czy poszukiwany przeze mnie rozmiar jest na pewno dobry lub ewentualnie dobrać odpowiedni. Poinformowała mnie również, że mogłaby zamówić wybrany przeze mnie model w danym rozmiarze, bym mogła przymierzyć, co nie obligowałoby mnie do zakupu. Na końcu podziękowała i zaprosiła do ponownego przyjścia.

Karolina_1907

28.03.2014

Sizeer

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Przy kasie była...
Przy kasie była jedna Pani, która obsługiwała i zapewne z tego względu nie zauważyła jak wchodzę i nie przywitała mnie. Było dużo klientów, dlatego ciężko było wyminąć się w alejkach, które są i tak dość wąskie. Asortyment w miarę różnorodny, ale nieco mniejszy niż w przypadku innych sklepów sieci PEPCO, w których byłam. Zapewne związane jest to z tym, że lokal jest dużo mniejszy. Ceny bardzo przystępne, na półkach panował porządek, artykuły poukładane kolorystycznie, co jest charakterystyczne dla tych sklepów. Jeden pracownik rozkładał towar, co utrudniało swobodne podejście do wszystkich regałów. Po zapytaniu, pracownicy chętnie, uprzejmie odpowiadają i wskazują miejsce gdzie można znaleźć szukane artykuły. Obsługa przy kasie dość sprawna, w przypadku utworzenia dużej kolejki obsługują dwie Panie. Zawsze proponują artykuły, miło żegnają i zapraszają do ponownego odwiedzenia sklepu.

Karolina_1907

26.03.2014

PEPCO

Placówka

Łowicz, Nowy Rynek 36

Nie zgadzam się (0)
Okolica supermarketu dość...
Okolica supermarketu dość ładna, w pobliżu skweru i bardzo dobra lokalizacja-w centrum miasta, parking nieco za mały zważając na lokalizację warunkującą duży ruch oraz fakt, że w budynku znajdują się również 3 inne sklepy, które również mają swoich klientów. Na zakupy wybrałam się w sobotę i wszystkie miejsca parkingowe były zajęte, z tego względu musiałam odczekać kilka minut, aż któryś z klientów wyjedzie. Dość często robię zakupy w tym supermarkecie i niestety taka sytuacja nie była dla mnie nowością. Dobrze mieć zawsze pieniądze o odpowiednim nominale, bądź żeton, gdyż wymagane są by wziąć wózek na zakupy. Przy wejściu jest stoisko z owocami i warzywami, więc postanowiłam się zaopatrzyć. Reklamówki na rolce tzw. zrywki były w widocznym miejscu, na metalowym stojaku, jednak po włożeniu owoców wszystkie wyleciały, tak więc wzięłam następną i również była dziurawa, trafiła się wadliwa seria, więc musiałam zrezygnować z pakowania. Na sklepie oprócz kasjerek oraz Pań sprzedających na stanowisku mięsnym, do których były kolejki nie było innego pracownika, któremu można byłoby zgłosić problem. Zachęcający jest pokaźny asortyment podstawowych artykułów głównie spożywczych, ale też i przemysłowych. Towar jest ładnie poukładany i widać, że systematycznie dokładany. Alejki pomiędzy półkami są wystarczająco szerokie, by móc bezkolizyjnie wyminąć się wózkami. Przy stoisku z mięsem była duża kolejka i można pożałować, że oprócz wózków nie ma do wyboru mniejszych koszyków do niesienia bądź na kółkach, bo jest ciasno i ciężko jest wyminąć kolejkę, aby przejść do następnego działu. Mimo dużej kolejki wszystko odbywało się sprawnie, gdyż obsługiwały trzy Panie w firmowych strojach z widocznymi plakietkami. Były uśmiechnięte, uprzejme i każdego klienta witały słowami: „Dzień dobry, co Pan/i sobie życzy”. Zapytane, po wyegzekwowaniu jakie klient ma wymagania potrafiły doradzić odpowiednie produkty. Żegnały każdego mówiąc: „Dziękuję, miłego dnia/smacznego”. Na sklepie były dwie czynne kasy. Przy jednej z kas były trzy osoby i skorzystałam z faktu, że przy drugiej akurat nikogo nie było, ale momentalnie za mną pojawiły się 4 osoby. Pani kasjerka tak jak pozostali pracownicy miała strój firmowy (czerwony polar) z przyczepioną w widocznym miejscu plakietką i przywitała mnie słowami „Dzień dobry”, zapytała czy chciałabym torebkę na zakupy, sprawnie obsłużyła i pożegnała słowami: „Dziękuję, zapraszam ponownie”. Musze zwrócić jednak uwagę na zdarzające się pomyłki, mi przytrafiło się, że cena owoców, które zakupiłam na paragonie była wyższa niż cena wystawiona na sklepie, a na stanowisku mięsnym do opakowanej wędliny przyklejono etykietkę innej, droższej wędliny od tej, którą poprosiłam. Pracownicy w przypadku zgłoszenia pomyłki szybko poprawiają błąd i przepraszają.

Karolina_1907

23.03.2014

POLOmarket

Placówka

Łowicz, Koński Targ 9

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu zostałam...
Po wejściu zostałam od razu przywitana słowami „Dzień dobry” przez mało entuzjastycznego, ale schludnie wyglądającego, ubranego na czarno pracownika siedzącego za barem, przy kasie. Dwa stoliki były zajęte, przy jednym siedziały 3 osoby, a przy drugim dwie. Po zajęciu stolika zaczęłam dogłębnie przeglądać jedną z dwóch stojących tam kart dań i okazało się, że ceny są naprawdę przystępne. Po 10 min zdecydowałam się zamówić i w tym celu musiałam się udać do pracownika nadal siedzącego za barem, który po podaniu przeze mnie numeru z karty orientował się odnośnie nazwy, przyjął zamówienie, poprosił o zapłatę, poinformował o długości oczekiwania na zamówienie-15 min i podziękował, obsłużono mnie w ciągu 1 min. Po około 2 min pracownik przyniósł mi zamówiony napój, a po około 12 minutach talerz, sztućce w koszyczku, sosy w dużych, trochę nieestetycznych pojemnikach ( według mojej oceny litrowych), a następnie zamówioną pizzę na okrągłej, drewnianej tacy i życzył smacznego. Duży plus za tak krótki czas oczekiwania. Za 5 minut dwie osoby wyszły z lokalu i pracownik natychmiast zabrał się za sprzątanie stolika, również jak ja skończyłam konsumpcję to po 2 minutach pracownik zabrał niepotrzebne naczynia. Wystrój lokalu prosty, nie wyróżniający się niczym, stoliki i ławki drewniane, ale dużo miejsca, przestrzennie, panował porządek, czysto również w łazience. Stoliki były od siebie w odległości zapewniającej komfort. Przy wyjściu nie zostałam pożegnana i zaproszona do ponownego przyjścia.

Karolina_1907

23.03.2014

Pizzeria K-2

Placówka

Łowicz, Stanisławskiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi