Przy wejściu do sklepu stał ochroniarz, który każdemu potencjalnemu klientowi mówi "Dzień dobry" oraz "Do widzenia". Również słowa powitania można usłyszeć od pozostałych pracowników sklepu (na sali sprzedaży oraz przy kasie). Jeśli chodzi o obsługę klienta, to tutaj sprawa ma się gorzej, raczej sprzedawca sam nie podejdzie do klienta, a jak już klient sam zwróci się do sprzedawcy o pomoc, to można usłyszeć głównie informacje gdzie się coś znajduje, lub że czegoś nie ma (wtedy można poprosić o sprawdzenie czy dany produkt jest w innym sklepie). Niestety nie można też liczyć, na to że sprzedawca zaproponuje nam jakiś inny wariant, coś innego, podobnego do produktu, którego poszukujemy lub gdy nie ma naszego rozmiaru. Oferta sprzedażowa na sali sprzedaży była bardzo dobra, duży wybór asortymentu, czysto, odpowiednie oświetlenie. Przy kasie bywało różnie, jeden klient był obsługiwany z profesjonalizmem: powitanie, zachwalanie produktu, proponowanie dodatkowego produktu, który leży przy kasie i pożegnanie, natomiast ja byłam obsługiwana przez kasjera, który trzymał przy uchu słuchawkę telefoniczną i prowadził w tym czasie rozmowę. Ogólną ocenę obsługi w tym dniu oceniam na słabą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.