Opinie użytkownika (1)

W dniu 12.05.2012...
W dniu 12.05.2012 zadzwoniłam na infolinię T-Mobile i zgłosiłam swój problem - brak możliwości uzyskania dostępu do swoich danych na stronie internetowej t-mobile. Moje zgłoszenie odebrał Pan Marcin P. i bardzo profesjonalnie zajął się moim problemem. Byłam bardzo zadowolona z rozmowy i jej efektu, ponieważ oprócz wypisania zgłoszenia do dalszego rozpatrzenia (nie był mi w stanie pomóc) to w dodatku zaoferował, że zadzwoni do mnie jak będzie wiedział na jakim etapie jest moja sprawa. Jestem zadowolona z załatwienia tej sprawy tym bardziej, że Pan Marcin rozmawiał ze mną miło i sympatycznie i co ważne postanowił załatwić sprawę do końca. Jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy !

Karolina_1377

13.05.2012

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi