W dniu 12.05.2012 zadzwoniłam na infolinię T-Mobile i zgłosiłam swój problem - brak możliwości uzyskania dostępu do swoich danych na stronie internetowej t-mobile. Moje zgłoszenie odebrał Pan Marcin P. i bardzo profesjonalnie zajął się moim problemem. Byłam bardzo zadowolona z rozmowy i jej efektu, ponieważ oprócz wypisania zgłoszenia do dalszego rozpatrzenia (nie był mi w stanie pomóc) to w dodatku zaoferował, że zadzwoni do mnie jak będzie wiedział na jakim etapie jest moja sprawa. Jestem zadowolona z załatwienia tej sprawy tym bardziej, że Pan Marcin rozmawiał ze mną miło i sympatycznie i co ważne postanowił załatwić sprawę do końca. Jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy !
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.