Opinie użytkownika (2)

Wybrałam się do...
Wybrałam się do restauracji New Kansai Sushi Bar - rzekomo najlepszej w Trójmieście jeśli chodzi o sushi (tak się reklamują na swojej stronie). Pierwszym minus jaki rzucił mi się w oczy to wystrój - kompletnie nieprzytulny klimat - ale pomyślałam - rzecz gustu. Kiedy w końcu Pani kelnerka łaskawie podeszła okazało się, że nie ma bladego pojęcia o swojej pracy i o zawartości karty. Ale ok - może nowa. Chcąc zamienić w zestawie jakąś pozycję na inną nie było o tym mowy - nawet jeśli była to w moim rozumieniu zamiana na coś tańszego - czyli futomaki z surową rybą na hosomaki warzywne. W końcu po długim oczekiwaniu na zamówienie (byliśmy jedynymi gośćmi w tym momencie) otrzymaliśmy dwa zestawy. Po spróbowaniu pierwszych kawałków już wiedziałam, że to jakaś pomyłka. Ryba nie była najświeższa (co w przypadku tego typu restauracji jest kluczowe) a kompozycja w poszczególnych rolkach pozostawiała wiele do życzenia. Generalne wrażenia: niesmacznie, nieestetycznie, zero elastyczności i brak odpowiedniego podejścia do klienta - odradzam wizytę w tym lokalu.

Karolina_1293

16.12.2011

New Kansai Sushi Bar

Placówka

Gdańsk, Jana Heweliusza 15

Nie zgadzam się (2)
Zgłosiłam się do...
Zgłosiłam się do serwisu celem wymiany uszkodzonej obudowy w komputerze. Serwisant sam z własnej inicjatywy poprosił o numer seryjny w celu sprawdzenia czy przysługuje mi ta usługa bezpłatnie - mimo, że nie posiadałam już dowodu zakupu a komputer był zakupiony 3 lata temu. Okazało się, że wymiana będzie darmowa w ramach gwarancji. obsługa serwisowa przebiegła szybko, sprawnie i miło co się rzadko zdarza szczególnie w punktach serwisowych. Zostałam podwójnie zaskoczona: zarówno z faktu darmowej wymiany obudowy, która jest kosztowna a dwa ze sprawnej i fachowej obsługi a także bardzo krótkiego czasu oczekiwania na zwrot komputera. Jestem bardzo zadowolona i polecam serwis firmy Cortland.

Karolina_1293

13.12.2011

Cortland

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka, Gdańsk, centrum Manhattan

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi