Odwiedziłem dzisiaj sklep SWISS, ponieważ zamierzam zakupić zegarek z wyższej półki.Po wejściu do sklepu nie usłyszałem dzień dobry, więc na wstępie pierwszy się przywitałem. Zegarków na wystawie jest bardzo dużo, żeby znaleźć zegarek dla siebie zajęło mi to mnóstwo czasu. Niestety sprzedawca w sklepie nawet nie zapytał czy może mi w czymś pomóc. Nie lubię nachalnych sprzedawców, ale ten akurat nie wykazał jakiegokolwiek zainteresowania. Sam wygląd sklepu 10/10, natomiast obsługa klienta poniżej oczekiwań. Pomimo że mam najbliżej do Reduty, nie wiem czy akurat tam kupię zegarek. Profesjonalne podejście i miła obsługa jest w dzisiejszym świecie podstawą sprzedaży ! Niestety tych dwóch rzeczy mi tu zabrakło.
Lubię jeździć do Reduty do Carrefoura, ponieważ wszystko jest dostępne pod ręką. Chyba jeden z większych sklepów w tej sieci. Najlepiej jechać po 20 bo wtedy są najmniejsze kolejki, chociaż kas jest bardzo dużo więc nawet w momencie największego oblężenia wszystko idzie w miarę szybko. Jedyny minus to za mało koszyków, czasem ciężko się załapać żeby go zdobyć i trzeba korzystać z dużego wózka. Co do obsługi nie mam zastrzeżeń, chociaż podziwiam osoby pracujące tak ciężko cały dzień za tak niską płacę. Sklep duży, dobrze oświetlony, wszystko dokładnie opisane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.