To, że personel w sklepach Media Markt jest niekompetentny to od dawna wiadomo, natomiast na stoisku komputerowym występują tzw. sprzedawcy niechętni. Nie dość, że sami z własnej inicjatywy nie służą pomocą to zapytani o coś udzielają zdawkowych informacji tonem, który wskazuje na to, że takie informacje to klient powinien wiedzieć, a nie zawracać im głowę. W sumie mają rację, przecież to są sklepy nie dla idiotów. Ponadto będąc zainteresowany kupnem monitora, zrezygnowałem z zakupu w Media Markt, gdyż sprzedawca nie chciał podłączyć go do komputera w celu przeprowadzenia testów. Wytłumaczył się tym, że mam 5 dni od daty zakupu na wymianę wadliwego urządzenia. Odstraszyła mnie perspektywa kilkukrotnego przyjazdu do sklepu, więc poszedłem do innego sklepu, w którym mogłem sprawdzić dowolny monitor i wybrać sprawny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.