Sieć samoobsługowa Tesco od wielu lat towarzyszy Polakom na co dzień w ich zakupach. Przede wszystkim kusi atrakcyjnymi ofertami, tanimi produktami. Jeśli więc chodzi o ofertę produktową to zasługuje ona na bardzo dobrą ocenę, natomiast kwestia dyskusyjną jest zachowanie personelu. Niestety zachowanie odbiega od, moim zdaniem, wymaganego w tego typu sieciach sprzedaży. Klient, który oczekiwałby pomocy przy wyborze czy odnalezieniu produktu, musi długo szukać osoby odpowiedzialnej za dany dział, która mogłaby udzielić mu pomocy. Personel dysponuje potrzebną wiedzą, ale nie jest przyjazny dla klienta, wydaje się być zniecierpliwiony i zdenerwowany zapytaniami klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.