Poszłam w południe, aby zrobić zakupy. Kiedy nie mogłam znaleźć pewnego produktu jedna z Pań pomogła mi. Obsługa była bardzo miła a w sklepie panował porządek. Praca w hipermarkecie przebiega sprawnie część pracowników wykłada towar, pozostali obsługują klientów. Jestem zadowolona z zakupów i z jakości oraz ceny towaru zakupionego w tym sklepie.
Poszłam do banku aby wpłacić pieniądze na konto. Wygląd budynku jak i czystość we wnętrzu nie budziły zastrzeżeń. Jednak gdy weszłam nikt mi nie zaproponował pomocy, pomimo tego, iż jeden z pracowników przechodził koło mnie. Kiedy przyszła moja kolej Pani, która była za mną w kolejce chciała być obsłużona przede mną, pracownicy banku powiedzieli, że owej Pani zajmie to mało czasu. Uważam, iż jest to nieodpowiednie podejście do klienta. Nie można kogoś znieważać ze względu na jego wiek. Instytucje powinny zadbać o przyszłych klientów, ponieważ to dzięki nim firma może się rozwijać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.