Bardzo miła obsługa, zaangażowana w swoją pracę, dbająca o klienta. Wszystkie ciuchy są ładnie poukładane, bez skaz. W sklepie panuje porządek i miła atmosfera. Materiały, z ktorych wykonane są ciuchy charakteryzują się wysoką jakością.
W czwartki ukazuje się nowa gazetka z promocjami produktów. Niestety, produkty drogeryjne reklamowane w gazetce w promocyjnych cenach były na półkach, ale objęte nieaktualnym cennikiem, według którego ceny były wyższe niż promocyjne. Ceny powinny być zmienione jeszcze przed otwarciem hipermarketu skoro oferty zamieszczone w gazetce Reala są ważne od czwartku.
Produkty są często uszkodzone i nie na swoim miejscu. Na skutek tych nieprawidłowości na półkach często panuje bałagan i brud. Niektórzy pracownicy dobrze wypełniają swoje obowiązki, ale zdarzają się tacy, którzy swoje obowiązki traktują jak przykry obowiązek i każdy klient
w potrzebie jest traktowany przez nich w sposób arogancki. Infolinia często nie może udzielić pomocy w najprostszych sprawach. Odnosi się wrażenie, że pracujący tam ludzie nie są dobrze zorientowani w sprawach hipermarketu. Strona internetowa spełnia oczekiwania klientów, dzięki niej można uzyskać dużo informacji na temat hipermarketu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.