Opinie użytkownika (1)

Witam, opiszę jakość...
Witam, opiszę jakość usług sieci sklepów meblowych Abra. Otóż, łóżko zostało zamówione oraz zapłacone 09.11.14r. Następnego dnia miał być tel. z informacją kiedy będzie łóżko, jednak tak się nie stało, zerowy kontakt ze strony sklepu przez parę dni, dopiero, gdy żona zadzwoniła w czwartek(13.11.14r.) dostaliśmy informację, że w przeciągu godziny ktoś do mnie oddzwoni w tej sprawie i poda datę dostawy, oczywiście, tak się nie stało. Żona zadzwoniła ponownie i dopiero wtedy, pani, łaskawie umówiła dostawę na 17.11.14r. Jednak już w piątek 14.11.14r. otrzymałem telefon z informacją, że transport musi zostać przełożony na sobotę 15.11.14r., to nic, że zaplanowałem rodzinne wyjście trzeba czekać między godziną 9 a 15 ktoś przywiezie mebel...Postanowiłem, dziś tj. 15.11.14r., zadzwonić do Abry celem sprecyzowania, trochę, godziny dostawy i ku mojemu zdziwieniu, pani po drugiej stronie słuchawki, stwierdziła, że jeszcze nie przyjechały do nich meble z magazynu a dzwoniłem o godzinie 10:00. Szkoda, że już zapłaciłem za to łózko, ponieważ w przeciwnym razie dawno bym już zrezygnował i wiem jedno, na pewno nie kupię już nic w Abrze i nikomu tej sieci nie polecę.

Kamil_Lodz

15.11.2014

abra

Placówka

Łódź, Pojezierska 93

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi