Przyjęcia interesantów wymieniających dowód rejestracyjny odbywają się w jednym pokoju. Przed pokojem stoi duży stół z krzesłami przy którym można wypełnić dokumenty. Wokół dużo ulotek firm ubezpieczeniowych. W kilku miejscach leżą przydatne druki. Na drzwiach wejściowych kilka przydatnych dla interesantów informacji. Przed drzwiami kolejka. W środku miła obsługa. Wszystko przebiega sprawnie. Widać, że urzędnicy znają się na obowiązujących przepisach. Niestety po załatwieniu formalności trzeba przejść kilkadziesiąt metrów do kasy. Tam odstać w kolejce. Wrócić do pokoju z dowodem wpłaty. Znów odstać w kolejce. A co najmniej po godzinie jeszcze raz zgłosić się po tymczasowy dowód rejestracyjny.
Personel udziela pełnych wyjaśnień na zapytania klientów. Sugeruje lepsze rozwiązania. Obsługa jest miła. Wygląda schludnie. Nie daje poznać po sobie oznak zmęczenia, pomimo niekończącej się kolejki. Oferta sieci przedstawiona jest przejrzyście. Liczba stanowisk jest może za mała, stąd kolejka, a może to pora szczytu. W lokalu jest czysto i ciepło. Osoby obsługiwane są na siedząco. Mały, utrudnieniem jest brak wolnych miejsc parkingowych w pobliżu punktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.