Opinie użytkownika (2)

Przyjęcia interesantów wymieniających...
Przyjęcia interesantów wymieniających dowód rejestracyjny odbywają się w jednym pokoju. Przed pokojem stoi duży stół z krzesłami przy którym można wypełnić dokumenty. Wokół dużo ulotek firm ubezpieczeniowych. W kilku miejscach leżą przydatne druki. Na drzwiach wejściowych kilka przydatnych dla interesantów informacji. Przed drzwiami kolejka. W środku miła obsługa. Wszystko przebiega sprawnie. Widać, że urzędnicy znają się na obowiązujących przepisach. Niestety po załatwieniu formalności trzeba przejść kilkadziesiąt metrów do kasy. Tam odstać w kolejce. Wrócić do pokoju z dowodem wpłaty. Znów odstać w kolejce. A co najmniej po godzinie jeszcze raz zgłosić się po tymczasowy dowód rejestracyjny.

Kamil_744

08.01.2013

Starostwo Powiatowe w Chełmie

Placówka

Chełm, plac Niepodległości 1

Nie zgadzam się (0)
Personel udziela pełnych...
Personel udziela pełnych wyjaśnień na zapytania klientów. Sugeruje lepsze rozwiązania. Obsługa jest miła. Wygląda schludnie. Nie daje poznać po sobie oznak zmęczenia, pomimo niekończącej się kolejki. Oferta sieci przedstawiona jest przejrzyście. Liczba stanowisk jest może za mała, stąd kolejka, a może to pora szczytu. W lokalu jest czysto i ciepło. Osoby obsługiwane są na siedząco. Mały, utrudnieniem jest brak wolnych miejsc parkingowych w pobliżu punktu.

Kamil_744

07.01.2013

Orange

Placówka

Chełm, Plac Popiełuszki 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi