Po przyjezdzie okazalo sie, iz w pokoju mi przyznanym nie dziala siec bezprzewodowa. Zadzwonilem do recepcji, gdzie Pani w mily sposob zasugerowala mi, zebym sprawdzil na innym pietrze, czy intenet dziala, bo moze byc to problem z moim laptopem. Sluszna sugestia, takie problemy czesto sie zdarzaja. Po sprawdzeniu ze siec rzeczywiscie na innym pietrze funkcjonuje zostal mi zmieniony pokoj, na taki w ktorym internet dziala i o wyzszym standarzdzie. Pani w recepcji przeprosila za klopot i poinformowala, ze dostalem lepszy pokoj w tej samej cenie i manadzieje ze wsyztsko bedzie dzialalo. Swietne rozwiazanie, problem dostepu do sieci zniknal, a niewygoda zwiazana ze zmiana pokoju zostala zrekompensowana.
Pani przy kasie miala problem z przyjeciem dosc zniszczonego banknotu. Po 5 inutach krecenia nosem i zastanawiania sie, zadalem pytanie, czy ma jakies watpliwosci. Pani popatrzyla na mnie i krzywiac sie odpowiedziala " A nie ma pan innego banknotu?" Zapytalem czy jest jakis problem i zasugerowalem, ze jesli nie jest decyzyjna w tym temacie, to moze poprosi kogos, kto zdecyduje, czy moze go przyjac. Pani wyraznie nie zadowolona odpowiedziala " JAk przyjme i bedzie zle to bede 20 zlotych w plecy". Totalny brak profesjonalnego podejscia, Pani nawet nie probowala rozwiazac problemu, raczej zastanawiala sie czy jej sie oplaca ryzyko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.