Z bardzo złą jakością obsługi klienta tego operatora borykam się już od jakiegoś czasu. Podczas tej obserwacji na dzień dobry dowiedziałem się, że zaginęła moja rezygnacja z ich usług. Pani chodziła wszędzie po różnych wydziałach nie mogła jej znaleźć. Po czym przyjęła ode mnie kolejną (7 reklamację) i kolejną rezygnację z usługi. Potwierdzenie rezygnacji było możliwe dopiero po godzinie. Kiedy wróciłem po odbiór rezygnacji. Obsługa klienta dała popis swojej niekompetencji w sytuacji zgłaszanych skarg przez innych klientów. Wezwano ochronę bo starsza, Pani robiła zdjęcia. Pan ochroniarz, mimo, że nie miał do tego prawa groził, że wyprowadzi nas wszystkich. Pracownicy obsługi na naszą prośbę o wylegitymowanie się zasłonili się ustawą o ochronie danych osobowych.
Podsumowując jakość obsługi klienta w firmie Netia jest na bardzo niskim poziomie. Pracownicy nie umieją sobie radzić w stresowych sytuacjach. Ich pomoc w załatwianiu spraw sprowadza się do przyjmowania reklamacji, skarg oraz informacji, że nie mogą pomóc ponieważ mają takie przepisy. To przykład firmy w której ludzie służą bezdusznym przepisom, a nie na odwrót.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.