Opinie użytkownika (1)

Mogę opisać placówkę...
Mogę opisać placówkę PZU SA mieszczącą się w Opolu przy ulicy Ozimskiej. Ponieważ jest to jedna z największych firm ubezpieczeniowych działających w naszym kraju blisko od 1800 roku ma tysiące Punktów Obsługi Klienta mieszczących się na terytorium Polski. Jest ponadto jedną z najbogatszych państwowych firm w kraju, dlatego dbają dobrze o swój wizerunek zewnętrzny. Na ogół ich Punkty Obsługi Klientów są czyste, zadbane, przystosowane do tak licznej obsługi klientów każdego dnia. Jednak nie każda filia tak wygląda. W jednym punkcie zauważyłam brudne ściany- widać nie malowane od kilku lat, poodzierane siedzenia dla klientów, niektóre poplamione. W pokoju gdzie bezpośrednio obsluguje się petentów - wygląda jeszcze gorzej - duże pomieszczenie z dużymi oknami - niestety nie otwieranymi co powoduje straszny zaduch, okna w dodatku bez żaluzji oraz zasłon - zakurzone - niemiłe wrażenie dla klienta, który wchodzi do pokoju. Biurka nowe, ale zaniedbane przez niektórych pracowników - rozlana kawa przy komputerze, porozrzucane rzeczy osobiste, dzwoniący prywatny telefon komórkowy oraz sterta niepoukładanych papierów - odrzuca petenta po raz drugi. Pracownicy choć widać bardzo zapracowani, starają się życzliwie obsłuzyć każdego klienta, są taktowni i uprzejmi. Choć nie zawsze. Nadmiar obowiązków, praca pod ciąglą presją upływającego czasu powoduje, że pracownik po prostu nie ma ochoty po raz 1000 tego samego dnia tłumaczyć dlaczego nie wypełni za klienta wniosku. Jeżeli chodzi o widzę i kompetencję pracowników nie zawsze jest ona pełna. Zdarzyło sie tak nieraz, że podczas wykupywania tego samego ubezpieczenia - każdy z pracowników podaje inną składkę i przyjmuję inny taryfikator, co jest niedopuszczalne moim zdaniem, gdyż klient po rozmowie z takimi pracownikami czuje sie niepewnie. Pracownicy mają tendencję do spierania się " kto ma rację" przy kliencie, co jeszcze bardziej burzy pozytywny wizerunek firmy. Zachowują się czasami niekompetentnie. Gdy nie są pewni swoich informacji, zamiast poprosić klienta o jego numer tel. i oddzwonić - mówią, żeby samemu poszukac sobie na ich strony www. Ja będąc takim klientem stwierdzam, że jak mam szukać sobie w internecie, to bym z domu nie wychodziła, a po to udaję sie do specjalistów do Punktu Obsługi, żeby jasno i precyzyjnie udzielili mi informacji. Z kolei jeżeli chodzi o ofertę ubezpieczeń, inwestycji czy produktów emerytalnych jest ona bardzo bogata. Za to daję + . Minusem jest jednak ich cena, w porównaniu z pozostałymi firmami ubezpieczeniowymi nie mają konkurencyjnych cen, klienci płacą za renomę i prestiż posiadania ubezpieczenia w TAKIEJ firmie niż za sam produkt. To wstępna ocena tej Firmy. Za ogól daję +3.

Kamel

23.09.2009

PZU

Placówka

Opole, Ozimska 5

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi