- duży problem z uzyskaniem informacji na poszczególnych działach;
- personel ciągle zabiegany, nierzadko wyczuwalny brak dbałości o higienę (przybrudzone ubrania firmowe, nieprzyjemny zapach potu, itp;
- wymagana czujność przy kontrolowaniu cen - inna na regale; inna przy kasie (przy kasie wyższa),
- bywają problemy ze świerzością (zwłaszcza nabiał)
- obsługa "smętna" - na granicy nieuprzejmości; bez uśmiechu;
- duży wybór asortymentu (ciekawe, oryginalne produkty - własny import);
- częste zmiany ułożenia towaru na półkach - trudności ze znalezieniem ulubionych artykułów, częste braki w poszczególnych kategoriach;
- powolna obsługa na stoiskach, mało czynnych kas - dość długi czas oczekiwania na rachunek;
- przyjemna aranżacja sklepu i poszczególnych działów;
- świetne kompetencje agenta ubezpieczeniowego (wiedza o produktach);
- brak nachalności w zdobywaniu kontaktów;
-stabilne wyniki finansowe, średnio atrakcyjne warunki ubezpieczenia na życie;
- możliwość umówienia spotkania zgodnie z własnym kalendarzem;
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.