Allianz to ubezpieczyciel sprawcy wypadku. Oczekuje już 29 dzień na jakiekolwiek informacje związane z obsługą szkody. Likwidator sam od siebie nie kontaktuje się w ogóle, dopiero po zgłoszeniu na infolinii raczył zadzwonić po 2 dniach, ale żadnej informacji nie przekazał bo on nic nie wiedział. Na e mail brak odpowiedzi, no chyba że odpowiedź o przyjęciu maila z automatu traktują jako tą zaspokajającą ciekawość Klienta na jakim etapie jest jego sprawa. Złota gwiazda Klienta o której można usłyszeć na IVR dzwoniąc na infolinię to raczej pomyłka, albo zakup wyróżnienia. Jeśli dzwonię na infolinię to nie po to żeby usłyszeć że konsultant nie ma dostępu do sprawy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.