Opinie użytkownika (1)

Zamówiłam przez internet...
Zamówiłam przez internet wagę elektroniczną. Wybrałam oczywiście odbiór w sklepie. Liczyłam, że po podaniu numeru zamówienia otrzymam produkt i za niego zapłacę. Okazało się, że zanim otrzymam towar muszę udać się na obszar sklepu, aby znaleźć pracownika, który wydrukuje mi zamówienie. To samo, które w komputerze miała kobieta z Punktu Obsługi Klienta. Powiem szczerze, że znalezienie pracownika w tym sklepie jest nie lada wyzwaniem. A trafienie na pracownika odpowiedniego działu jest wręcz niemożliwe. Potem musiałam udać się do kasy, gdzie oczywiście swoje odstałam w kolejce. Dopiero po otrzymaniu w kasie paragonu otrzymałam w Punkcie swoją wagę. Jaki jest sens zamawiania prze internet, skoro i tak tracę czas w sklepie? Chodziło mi przecież o zaoszczędzenie czasu. Dodatkowo po sprawdzeniu statusu zamówienia na stronie sklepu okazało się, że nie odebrałam towaru i zamówienie anulowano. Problem w tym, że od tygodnia miałam wagę w domu.

Justyna_904

02.02.2011

Electro World

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi