Jestem posiadaczką telefonu komórkowego w sieci Orange od ok 7 lat. Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani z infolinii w związku z ofertą przedłużenia umowy, która kończy mi się w połowie grudnia. Rozmowa była bardzo rzeczowa, krótka i na temat. Oferta ku mojemu zaskoczeniu była bardzo korzystna oprócz ceny abonamentu- droższy niż obecny o 4 zł. Mam jednak dużo czasu na przemyślenia i za jakiś czas (bliżej nieokreślony) skontaktują się ze mną ponownie w celu uzyskania informacji na temat mojej decyzji.
Pierwszy raz zdarzyło mi się przeprowadzać z infolinią operatora tak "pozytywną" rozmowę. Oby tak dalej. Mam nadzieje, że to początek zmian na lepsze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.