W styczniu w skepie Carry została zakupiona kurtka zimowa damska, po kilkakrotnym założeniu zaczęła się przecierać i pękać. Udałam się z reklamacją do sklepu, obsługa bez żadnych problemów przyjęła towar ( mimo że był przeceniony) i poinformowała że zostanie wysłany do producenta, wypełniłam na miejscu formularz reklamacji. Ekspedientka poinformowała, że na rozpatrzenie reklamacji producent daje 2 tyg., wzięła numer telefonu i powiedziała że zadzwonią gdy tylko będzie już coś wiadomo. Faktycznie po ok 2 tyg otrzymałam telefon, że producent przysłał kurtkę na wymianę. Niestety na miejscu po wypakowniu okazało się że odesłał dokładnie tą samą kurtkę. Ekspedientka na to zaproponowała mi kupno innych rzeczy za kwotę którą zapłaciłam za kurtkę, ale ponieważ nie zgodziłam się zaproponowała zwrot pieniędzy. Muszę powiedzieć że byłam zaskoczona, spodziewałam się nawet że moja reklamacja nie będzie uwzględniona a tu miła niespodzianka. Obsługa miła no i odzyskałam pieniążki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.