Widoczność punktu gastronomicznego North Fish w galerii jest bardzo dobra. Stanowisko do obsługi klienta jest zadbane, czyste i schludne. Obsługa przed złożeniem zamówienia wita i zachęca do zakupów specjałów i promocji. Osoby te są schludnie i czysto ubrane, o miłej aparycji. Lokal serwuje dania w formie szwedzkiego stołu, gdzie każdy klient sam wybiera dodatki do posiłku. Mankamentem serwowanego posiłku jest papierowy/plastikowy talerzyk, jednak nie ogranicza to jego walorów smakowych. Obsługa przy kasie jest szybka i rzetelna. Czas obsługi jednego klienta nie przekracza 5 minut. Co jest bardzo satysfakcjonującym wynikiem.
Sklep Cerrfur w Galerii Handlowej Turzyn jest bardzo chaotyczny pod względem rozmieszczenia działów. Budowa i rozmieszczenie asortymentu nie daje jasnych i klarownych informacji gdzie szukać danego artykułu. Przy samym wejściu wielkie wystawy, wyspy produktów wszelakiej maści od biurek, po chemie, kończąc na napojach i farbach do włosów. Nazwy działów nie widoczne. Porządek w sklepie w bardzo kiepskiej kondycji pozostawiane puste palety ograniczające przejście główną nawa hipermarketu, Na półkach bałagan, brak segregacji produktów. Przy dziele z mięsem unosi się nieprzyjemny zapach. Obsługa hipermarketu na działach wewnętrznych typu: mięsa, wędliny itp. nieprzyjemna dla klientów, opieszała i zajęta rozmowami miedzy sobą, przy małych kolejkach niezwracająca uwagi na oczekującego klienta. Dobrym rozwiązanie co trzeba zauważyć i docenić jest stworzenie jednej wspólnej kolejki, co naprawdę usprawnia obsługę przy kasie. Obsługa przy kasie bez zastrzeżeń, jest w moim mniemaniu kompetentna.
Pizzeria Marco Polo znajduje się w centrum Szczecina, na placu Kościuszki. Przed wejściem znajduje się niewielki "ogródek" dla klientów, osłonięty parasolami, panuje na nim ład i porządek. Po wejściu do lokalu czuć przyjemny zapach pizzy. Sam wygląd lokalu jest schludny, zadbany, w tle leci delikatna, i nie zagłuszająca muzyka. Jedynym mankamentem lokalu jest oświetlenie, panuje pół mrok. Toalety czyste i zadbane ze środkami sanitarnymi. Obsługa lokalu grzeczna, ale nie zwraca uwagi klienta, jest obojętna. Po wejściu nie zawsze każdy klient otrzymuje kartę, niektórzy muszą sami wziąć ją z baru. Czas obsługi nie przekracza 20 minut ( w godzinach 16-17). Jeśli chodzi o potrawy przyrządzone są starannie zgodnie z opisem w menu. Ogólna ocena lokalu w mojej opinie jest dobra, jedynym mankamentem jest podejście obsługi do gościa: "uśmiech nie zabija", odrobina zainteresowania klientem nie odstraszy ale zachęci do odwiedzenia lokalu kolejny raz.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.