Jakość obsługi Gin. Mierzejewskiego oceniam rewelacyjnie. Badany przeprowadził wstępny wywiad medyczny. Określił wstępną diagnozę, w tym celu wykonał badania potwierdzające. Posiadał dużą wiedzę na temat wykazanej dolegliwości, przepisał lekarstwa. Poświęcił dużo czasu pacjentce wyjaśniając wszystkie możliwości, przekazał ulotkę przypominająca działanie leku. Wystawił stosowny rachunek i pożegnał się mówiąc "dobranoc" i "powodzenia". Jestem zadowolona z wizyty.
Obsługę w punkcie kasowym określam słabo. Pani, która obsługiwała punkt wyglądała na bardzo przemęczoną, świadczą o tym czerwone oczy i spowolnione ruchy. Pracownica nie przywitała się z klientem, nie zaproponowała reklamówki, ziewała podczas kasowania produktów. Wymieniła kwotę do zapłaty i pożegnała się mówiąc dobranoc.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.