Opinie użytkownika (1)

Jakość obsługi zgodna...
Jakość obsługi zgodna z powszechnie obowiązującym standardem, choć nie bez błędów. Sprzedawczyni w kasie "nabiła" mi podwójnie jeden z produktów. Po zwróceniu uwagi, skasowała jedną z transakcji i przeprosiła za popełniony błąd. Pozostali pracownicy wykonujący swoje obowiązki w hali sklepowej byli uprzejmi, jednak nie zapoznani z ofertą sklepu. Pytani o to dzie znajduje się poszukiwany towar nie potrafili odpowiedzieć lub wproadzali w błąd twierdząc, że danego produktu nie ma. Dodatkowo od jakiegoś czasu jakość zaopatrzenia w badanym sklepie pozostawia wiele do życzenia, np. na półkach wystawiony jest jeden, maksymalnie dwa rodzaje ręczników papierowych, papieru toaletowego. Podobna sytuacja dotyczy kosmetyków, szamponów (mniejszy wybór niż rok temu), alkoholi (głównie piwa).

Julian_9

25.06.2012

Bomi

Placówka

Warszawa, Pasłęcka 8D

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi