Jakość obsługi zgodna z powszechnie obowiązującym standardem, choć nie bez błędów. Sprzedawczyni w kasie "nabiła" mi podwójnie jeden z produktów. Po zwróceniu uwagi, skasowała jedną z transakcji i przeprosiła za popełniony błąd. Pozostali pracownicy wykonujący swoje obowiązki w hali sklepowej byli uprzejmi, jednak nie zapoznani z ofertą sklepu. Pytani o to dzie znajduje się poszukiwany towar nie potrafili odpowiedzieć lub wproadzali w błąd twierdząc, że danego produktu nie ma. Dodatkowo od jakiegoś czasu jakość zaopatrzenia w badanym sklepie pozostawia wiele do życzenia, np. na półkach wystawiony jest jeden, maksymalnie dwa rodzaje ręczników papierowych, papieru toaletowego. Podobna sytuacja dotyczy kosmetyków, szamponów (mniejszy wybór niż rok temu), alkoholi (głównie piwa).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.