Cel: informacja nt. otwarcia rachunku głównego i oszczędnościowegoPierwszy plus - Brak kolejki. Dzięki temu Pan z obsługi zaprosił mnie do swojego stanowiska zaraz po przyjściu do banku. Udzielił mi wszystkich informacji rzeczowo i starał się znaleźć rozwiązania najlepiej dopasowane do moich potrzeb. Niektórych informacji nie był pewien i wtedy pytał o nie innych pracowników.
Danie z karty: łosoś z ryżem i do tego kapusta.Poprosiłam kelnerkę o możliwość wymiany kapusty na inne warzyw lub sałatkę. Kelnerka była bardzo zdziwiona i na siłę próbowała przekonać mnie, żebym wzięła kapustę. Ostatecznie "zgodziła się" po stanowczej informacji z mojej strony, że nie chcę kapusty. Podana potrawa pozostawiała wiele do życzenia - łosoś był bardzo suchy, sos "tzatziki" sprawiał wrażenie nieświeżego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.