Po wejściu do salonu, można zauważyć, że jest on estetyczny i czysty. Telefon ułożone są w logiczną całość. Dostępne są ulotki oraz wszystkie miejsca plakatowe są uzupełnione. Konsultant zaprosił mnie do swojego stanowiska witając mnie z uśmiechem. Byłam zainteresowana internetem do domu. Konsultant przedstawił ofertę w sposób jasny i zrozumiały. Sprawdził możliwości w moim moim miejscu zamieszkania oraz opisał proces instalacji. Zostałam poinformowana o dodatkowych benefitach. Jestem zadowolona z obsługi i uważam, że otrzymałam komplet informacji. Mogę śmiało polecić ten salon.
W dniu 20.01.2016 udałam się do sklepu Pepco. Zastałam 5 klientów i 3 pracowników.Oceniam wysoko jakość obsługi w tym sklepie, ponieważ:1. Na wejściu zostałam przywitana przez kasjera2. W sklepie było czysto3. Każdy z pracowników miał identyfikator4. Gdy zapytałam pracownika o produkt z gazetki zostałam zaprowadzona przez niego do regału gdzie leżał5. Na każdym, sprawdzonym przez mnie produkcie była cena6. Kasjer się ze mną przywitał, zaproponował produkty dnia i reklamówkę, prawidłowo wydał resztę i życzył miłego dnia
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.