Bardzo miły personel, który zawsze doradza klientom i wskazuje aktualne promocje, a także możliwość zdobycia dodatkowych zniżek. Pani, która zakładała mi kartę stałego klienta, uśmiechnięta i pomocna. Przyjazny ochroniarz, który też stara się pomagać. W dniu obserwacji była też osoba reprezentująca markę Siquens, która grzecznie spytała czy mam chwilę czasu i czy zechciałabym zapoznać się z ofertą firmy. Kompetentnie wskazała mi kosmetyki odpowiednie do mojej cery.
Zamówiliśmy ze znajomymi 3 dania na wynos, ponieważ wcześniej często jadaliśmy w tej restauracji i mieliśmy chęć na właśnie to konkretne danie. Kelnerka poinformowała nas, że zamówienie możemy odebrać za 20 min. Po umówionym czasie, przyjechaliśmy odebrać zamówienie. Lokal znajduje się w podziemiach i składa się z charakterystycznych salek i długiego korytarza: na jego końcu znajduje się bar. Byłam zdziwiona, ponieważ przeszliśmy przez cały lokal i nie spotkaliśmy nikogo z personelu. Jedyne głosy dobiegały z kuchni, dlatego zatrzymaliśmy się koło niej i czekaliśmy. Po kilku minutach obok nas przeszła kelnerka, powiedziała "Dzień dobry" i poszła dalej! Nie spytała ani co tu robimy, ani jak nam pomóc! Minęło kolejne kilka minut i sama zaczepiłam następną kelnerkę. Ta owszem, przyniosła nam nasze zamówienie, ale sama też upomniałam się, że za nie nie zapłaciłam! Totalny chaos i brak zorganizowania pracowników!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.