Jestem często klientką tego sklepu, mieszkam w poblizu. Nie podoba mi sie, że ubożeje asortyment towarów w średnich cenach, rośnie natomiast ilość produktów tanich, za to o bardzo niskiej jakości, np: zniknęły produkty mleczne Robico, pojawiły sie za to firmowe wyroby REALa- niesmaczne. Na podstawie moich dość częstych tam wizyt(2-3/tydz.) stwierdzam, że trudno o wiarygodną, uprzejmą i wyczerpującą informację n/t wystawionych towarów, bez względu na ich kategorię. Zdecydowanie nie podobają mi się spożywcze stoiska detaliczne ze sprzedawcami, stoisko warzywno-owocowe (rzadko świeże). Tylko tego dnia obsługa kas była wyjątkowo sprawna.
12 grudnia br. zgłosiłam się u przedstawiciela PZU pod adresem j.w. zgodnie z terminem ustalonym wcześniej telefonicznie, na podstawie pisemnego zawiadomienia, które otrzymałam ok. 2 tygodnie wcześniej. Jedynym niedociągnięciem było nieustalenie orientacyjnej kwoty ubezpieczenia przed wizytą - zabrakło mi ok. 200zł. Niewygodny jest równiez brak możliwości uiszczenia tej opłaty kartą kredytową. Dotyczy OC/AC.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.