Byłam uczestniczką szkolenia organizowanego w hotelu Qubus w Legnicy. Moje obserwacje są następujące: szkolenie trzydniowe - pierwszy dzień w sali bardzo gorąco i duszno, po zgłoszeniu tego w dniu drugim tak zimno, że nie można było wysiedzieć.
Przerwa kawowa zorganizowana w pomieszczeniu, gdzie odbywało się szkolenie: rozpoczęcie szkolenia ok godz 9 w przeciągu 1-1,5h wjeżdżała obsługa i zaczynała rozstawiać termosy ciastka itd. czym wzbudzała zainteresowanie uczestników gdyż nie wykonywała tego bezgłośnie raz nawet nastąpiła pomyłka i w termosie gdzie opisana była ze jest to herbata leciała kawa. Na 12.30 zaplanowany był obiad w restauracji hotelowej - ok godz 12 wchodziła ponownie obsługa i zaczynała sprzątać po przerwie kawowej - po co nie wiem tym bardziej ze mogli to robić podczas gdy my byliśmy na obiedzie. Co do obiadu w restauracji to porcje były małe i skromne, nie poleciłabym znajomym jako miejsce organizowania np przyjęcia weselnego. a poza tym dania różniły się wizualnie np. jedni dostali przystrojenie talerza sałatą a inni już nie - a jedzenie było dla wszystkich takie same. Podsumowując jak na taki hotel pokazali się z bardzo zlej strony.
jeszcze jedna uwaga: musiałam skorzystać z internetu i zostało mi to umożliwione, mimo ze nie byłam gościem hotelowym (nie spalam tam) ale minus za jakość komputera (bardzo wolny) i bardzo wolna drukarka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.