Obserwacja miała miejsce 4 listopada. Wybrałam się na zakupy do supermarketu TESCO. Po dziesięciu 10 minutach miałam w koszyku wszystkie artykuły po które przyszłam. Towar w sklepie był dobrze wyeksponowany, pod każdym towarem znajdowała sie aktualna cena, obsługa była miła i pomocna. Podczas obsługi kasjerka zapytała mnie o kartę CLUBCARD, a następnie pomogła spakować zakupy. Ogólne wrażenie po wizycie w sklepie TESCO bardzo pozytywne, konkurencyjne ceny, duży wybór i miła obsługa spowodowały, że na pewno tam wrócę.
Dnia 27 sierpnia udałam się do oddziału PZU w celu wykupienia ubezpieczenia Moto-assistance. Na miejscu przywitało mnie trzech pracowników, którzy na mój widok zakończyli prowadzoną rozmowę. Podeszłam do stanowiska i przedstawiłam cel swojej wizyty. Pracownik krótko i zwięźle odpowiedział na moje pytania po czym wypisał umowę. Obsługa była szybka i sprawna jednak brakowało w niej choćby najmniejszej próby nawiązania kontaktu z klientem. Brak kontaktu wzrokowego i ton prowadzonej ze mną rozmowy sprawił, że obsługa nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia. Lokal czysty, zadbany, klimatyzowany. Pracownicy w stroju odpowiednim do miejsca pracy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.