W dużym salonie tylko jeden sprzedawca i do tego zajęty innym Klientem. Po kilku minutach miły Pan udzielił mi informacji na temat wybranego przez mnie modelu.
Sprzedawca posiadał dobrą wiedzę na temat całego systemu danej linii meblowej. Udzielił mi dodatkowych informacji oraz ofiarował mi katalog do wglądu i zastanowienia się w domu nad zakupem.Ogólni e jakosć obsługi ocenaim na dobry+.
Wygląd placówki troche mnie zaskoczyl. Na samym wejściu kartony, które czekały albo na rozpakwanie lub na wywóz do Klienta. Potrzebne by było oddzielne wejście dla zaopatrzenia. Ponadto przy jednej z ekspozycji nie mogłam się skupić gdyż Panowie z zaopatrzenia obserwowali mnie przez otwarte drzwi zaplecza- nie miłe wrażenie tym bardziej, że zaplecze nie należy do ekspozycji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.