W placówce PZU dokonywałam opłaty ubezpieczenia za samochód, jedyny minus jaki dostrzegłam i odczułam na własnej skórze to gigantyczna kolejka interesantów. Uruchomione były jedynie dwa stoiska dla klientów, niestety nie wiem z czego wynikała tak powolna obsługa. W tej kolejce czekały zarówno osoby starsze jak i kobiety w ciąży, więc myślę że rozsądnym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie miejsc siedzących dla osób "uprzywilejowanych".
Udałam się do Salonu Era w celu nabycia bezprzewodowego internetu do komputera stacjonarnego. Konsultantka poinformowała mnie, że przyjedzie do mnie do domu pan z serwisu i sprawdzi czy w mojej okolicy internet jaki oferują będzie działał poprawnie. W tym celu pani zanotowała moje dane potrzebne do kontaktu. Minęły dwa tygodnie ale nikt się u mnie nie pojawił. Wiec udałam się ponownie do Salonu i Konsultantka od nowa zanotowała moje dane. Historia się powtórzyła, do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował w tej sprawie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.