Opinie użytkownika (3)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3218

27.03.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3218

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
LidlWchodzących do sklepu...
LidlWchodzących do sklepu wita piękny zapach świeżego pieczywa. Dalej nie jest już tak pięknie. O ile produkty spożywcze są poukładane i wiadomo "co do czego", o tyle pozostały asortyment (zwłaszcza ubrania) jest porozrzucany, opakowania są porozrywane i powrzucane w niewłaściwe miejsca. Jasne, że robią to klienci, ale obsługa nie nadąża z porządkowaniem tych rzeczy. Choć widać, że każdy z pracowników wie co ma robić i widać także, że uwijają się z obowiązkami. Podczas mojej wizyty gdy pojawiła się kilkuosobowa kolejka szybko uruchomiono kolejną kasę. Sprzedawca, który mnie obsługiwał robił to sprawnie, zabrakło jednak z jego strony przywitania. Doczekałam się jednak "Dziękuję" na do widzenia. Duży plus, że w końcu i w tym sklepie pojawiły się małe koszyki.

Joanna_3218

25.11.2016

AS

Placówka

Lublin, Dziewanny 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi