Wczoraj kupowałam odkurzacz, na dziale obsługiwała mnie Pani Krystyna, sposób w jaki mnie obsłużyła był więc oburzający, słowa " nie wiem" używała na co drugą odpowiedz, oglądałyśmy tak kilka odkurzaczy aż przeszliśmy do zelmera, wręczając mi ulotke producenta zelmer (mówiąca o tym ,że można otrzymać zwrot części pieniędzy kupując produkty marki zelmer), kiedy zapytałam czy dostane zniżke, czy zwrot, powiedziała ze mam sobie opisac. całe zachowanie pani było bardzo nieładne, włączając mi odkurzacz powiedziała ze przez to ze ze mna tu stoi uciekł jej klient....fajnie by było jakby mój zakup nie liczył jej sie do premi(Pan piotr na gwarancji to pracownik na 6+, uprzejmy rzetelny, super !!)
Byłam dzisiaj w sklepie kupić sobie Rybkę do kuli.Chciałam kupić bojownika albo inną rybkę. W sklepie byłam tylko ja i dwóch pracowników. Zapytałam obsługi ( po kilku minutowym wpatrywaniem się w rybki ) gdzie są bojowniki - pan wskazał mi ręką gdzie leżą. lewo je znalazłam, a kiedy już - wpatrywałam się w pojemniki kilka minut i zapytałam które ile kosztują i czy ktoś mógłby mi pomóc - pan odpowiedział coś w stylu ; te zwykłe 13 . i koniec, czekałam aż ktoś podejdzie, ale nie podszedł.Gdyby to zrobił kupiłabym rybkę i wyposażenie, ale ze względu na fatalna obsługę poszłam do innego sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.